Rechtsboven vindt u een link terug naar de support. Deze klikken we eerst aan.
Kies vervolgens uw profiel voor de juiste support: Particulier, klein bedrijf of groot bedrijf. Wij kiezen in dit voorbeeld voor kleine bedrijven.
In de rubriek alles weergeven, die rechtsboven staat, vinden we de subrubriek contact opnemen. Hierbij kunnen we kiezen voor rechtstreekse contact met de technische support, hulp bij het bestellen of rechtstreeks met een verkoper.
Wij kiezen in dit voorbeeld voor contact met technische support.
Vervolgens kan u kiezen uit Twitter, een email sturen naar de technische support of de support opbellen.
Wij adviseren vrijblijvend de Twitter optie via DellLuistert. Op deze manier kan u openlijk contact opnemen met Dell zonder dat u een servicetag dient te creëren. Als men u niet kan helpen, kan immers iedereen dat meelezen en dat zou niet interessant zijn voor het bedrijf. Hieronder ziet u een voorbeeld van de telefoonlijst, hier ziet u al dat deze zeer omvangrijk is en dan is het soms makkelijker om te twitteren.