Een goed CRM systeem is een noodzaak om uw commerciële activiteiten in de hand te kunnen houden. Een CRM systeem is eigenlijk een systeem dat u toestaat om bij bestaande klanten een overzicht te bewaren op afspraken, lopende facturen, gevoerde gesprekken, administratieve zaken,...
Om te vermijden dat in het bedrijf een heleboel post-its rondslingeren met daarop cruciale klant-informatie, is één centraal systeem waar alles rond draait dus een noodzaak.
Zo'n systeem kunnen we online bestellen en zelfs gedurende 30 dagen gratis (zie stap 4) uitproberen bij KPN. Laat ons inzoomen op meer informatie over CRM Online.
In 3 bondige webpagina's kan u terugvinden wat CRM Online precies inhoudt, hoe het in zijn werk gaat en wat het kost. We leren hier dat er 2 CRM pakketten zijn:
In de Professional versie zitten nog enkele extra modules toegevoegd ten opzichte van de basic versie.
Zelf gaan we verder naar bestel om een gratis testversie van het Professional CRM Online systeem te testen.
In de eerste stap van de bestelprocedure is het puur kwestie van een abonnement te kiezen:
Tot slot vult u uw gegevens in. Ook hier hangt het af van uw profiel (particulier of zakelijk) welke gegevens u dient in te vullen. De betaling verloopt via automatische incasso.
In de allerlaatste stap krijgt u de ingevulde gegevens ter controle te zien. U kan deze finaal bevestigen om de bestelling te plaatsen.