Laptops en PC's kunnen crashen, inhouden van harde schijven kunnen verloren gaan,...
Documenten delen kan ontzettend handig zijn. In plaats van telkens een document aangepast is het rond te hoeven sturen, is er gewoon één centrale locatie waar alle documenten staan opgeslagen en kunnen bewerkt worden. Vooral in het kader van gezamenlijke projecten of het doorsturen van bestanden die te zwaar zijn voor de mailserver, is het delen van documenten sterk aangewezen.
KPN biedt in dit opzicht het pakket Documenten Delen Online aan. Dit houdt in dat de bestanden die gedeeld worden door medewerkers, worden opgeslagen in de beveiligde omgeving van het cybercenter van KPN.
We gaan eerst op zoek naar meer info over het pakket vooraleer we het online kunnen bestellen.
Vervolgens kan u onder "Wat is het?" meer details over het product terugvinden. Onder "Wat kost het?" staat een gedetailleerde lijst met de verschillende prijzen en tarieven. De prijs verschilt immers naargelang de capaciteit die moet voorzien worden in het datacenter van KPN.
Om te bestellen zijn er 3 zaken te kiezen:
We hebben in de vorige stap een url ingegeven en gecontroleerd. Het is nu zaaks om een beschikbare url te kiezen.
Tot slot vult u uw gegevens in. Ook hier hangt het af van uw profiel (particulier of zakelijk) welke gegevens u dient in te vullen. Betaling van Back Up Online verloopt via automatische incasso.
In de allerlaatste stap krijgt u de ingevulde gegevens ter controle te zien. U kan deze finaal bevestigen om de bestelling te plaatsen.