De klantendienst van KPN kan u telefonisch op volgende manieren contacteren, afhankelijk van het productgamma waar u vragen over hebt.
Mobiel en Mobiel Internet
= met je eigen mobiel via 1200 (gratis), of vanaf een andere telefoon 06-12001200 (regulier mobiel tarief)
Internet, Bellen en Televisie
= 0900-0244 (0,10€/min*)
Digitenne
= 0900-0576 (0,10€/min*)
Glasvezel
= 0900-0747 (0,10€/min*)
Om naar de overzichtspagina van de KPN klantendienst te gaan, kiezen we eerst bovenaan in de navigatie naar de rubriek "klantenservice".
Vervolgens vinden we de informatie en veelgestelde vragen terug in 3 rubrieken:
Wil u echter meteen rechtstreeks contact met KPN? Dan is er rechtsboven de link "Contact met KPN".
Op de contact-pagina staat alles netjes per categorie getoond. U kan de klantenservice contacteren via:
U kan ook een alternatief vinden via de winkel of zelfservice.