Bij KPN wordt u als klant allesbehalve vastgeketend. U kan in alle vrijheid de opzeg starten wanneer u dat beslist. Denk vooraf echter goed na voor u opzegt, KPN heeft immers een zeer sterk en breed aanbod dat we in de markt niet snel terugvinden.Stel dat u toch beslist om op zeggen bij KPN, dan kiest u eerst bovenaan voor de rubriek klantenservice.
Onderaan bij "Meer informatie over" vinden we een link naar Opzeggen abonnement.
Hoe de opzeg verloopt, hangt af van het product waarover het gaat. Zo zijn er 3 rubrieken:
1. Mobiel en mobiel internet: Opzeg verloopt telefonisch. Om je abonnement te beëindigen, kan je bellen met de mobiele telefoon naar het nummer 1200 (of via een andere telefoon naar 06-12001200). Je dient voor dit gesprek je mobiele nummer, postcode + huisnummer en klantnummer/bankrekeningnummer bij de hand te houden.
2. Internet, Bellen en Televisie: Opzeg verloopt telefonisch. Bel hiervoor op het nummer 0900-0244 (0,10€/min*). Dit kan elke dag van 8.00 tot 22.00 uur. De opzeg telefonisch dient gedaan te worden door de persoon die het contract had afgesloten.
3. Digitenne: Opzeg verloopt telefonisch. Bel hiervoor op het nummer 0900-0576 (0,10€/min*). Dit kan elke dag van 8.00 tot 22.00 uur. De opzeg telefonisch dient gedaan te worden door de persoon die het contract had afgesloten.
Ook de opzegtermijn hangt af van het product dat u had gekocht.
Vervolgens vindt u bij uw vraag telkens een zeer praktisch en heldere uitleg. Onze pet af voor de manier waarop KPN deze uitleg geeft: to the point en allesomvattend.